Perkhidmatan Sewaan Dewan Seminar



- Boleh memuatkan 100 orang dalam 1 masa menggunakan kerusi banquet.
- 75 orang peserta seminar dengan menggunakan kerusi & Meja banquet.
- Dilengkapi dengan kemudahan : Surau & Ruangan Jamuan.
- Lokasi: Dewan Seminar Falahain, NO67, JLN BDS2, Taman Desa Semantan, 28000 Temerloh, Pahang. >>>> Google Map
1. Weekday Rate [Isnin – Jumaat]
9.00am-5.00pm RM500.00 (jika lebih dari 8jam, caj tambahan RM50 setiap 1 jam)
2. Weekend & Public Holiday Rate [Sabtu & Ahad]
9.00am-5.00pm RM600.00 (jika lebih dari 8jam, caj tambahan RM50 setiap 1 jam)
Separuh hari (4 jam) – Weekday RM300 -Weekend RM350
3. Sewa Ruang Jamuan
– Rm200 weekday
– Rm300 weekend
4. Khidmat Katering
Kami menyediakan tempahan untuk :
* Sarapan Pagi
** Makan T/Hari
*** Minum Petang
*Harga perkhidmatan katering adalah mengikut tempahan jenis yang dipilih bersama kuantiti tempahan. *Jika bawa masuk katering luar, akan ada Caj Kebersihan RM100.
Dewan Seminar Falahain Holdings dilengkapi kemudahan berikut :
– Kerusi & Meja banquet – Whiteboard & Clipboard
– Berhawa Dingin & Pentas – Surau
– Perkhidmatan Katering – Ruang Jamuan
– Projector & LCD – Microphone & Stand
– PA System – Sinki & WC
Ruangan booking sewaan disediakan bagi memudahkan pelanggan membuat tempahan dewan seminar berdasarkan kekosongan yang dipaparkan dalam kalender tempahan yang kami sediakan.
Walaupun telah mengisi di ruangan ini. pelanggan juga tetap perlu mendownload dan mengisi borang tempahan dewan berpandukan kekosongan tarikh yang terdapat dalam kalender booking dan hantar ikut arahan yang telah ditetapkan.
Tab Content
Booking Dewan Seminar Falahain
TERMA & SYARAT :
1. Untuk tempahan dewan seminar, bayaran PENUH sewaan hendaklah dibuat ke akaun Mybank (Falahain Collection – 556057519288 )
2. Pembatalan tempahan sewaan dewan hendalah dibuat dalam tempoh 7 hari selepas tempahan dibuat.
3. Sekiranya pembatalan dibuat selepas 7 hari wang pendahuluan tidak akan dikembalikan tetapi boleh ditukarkan ke tarikh lain dan perlu dimaklumkan seminggu sebelum tarikh yang dikehendaki.
4. Pihak penganjur perlulah memastikan keadaan dewan dalam keadaan baik selepas digunakan.
5. Sekiranya terdapat sebarang kerosakan sila maklumkan kepada pihak pengurusan.
Arahan Seterusnya :
1. Klik Download borang tempahan di atas.
2. Lengkapkan borang tempahan yang telah di download dan hantar kepada kami melalui e-mail : fhmarketing@falahain.com.my atau whatsapp kepada kami klik di sini.
3. Hantar sekali kepada kami slip bukti pembayaran yang telah dibuat ke e-mail atau whatsapp yang tertera di atas.
TERIMA KASIH.